Regulamin sklepu internetowego

§ 1
Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Mariacki SPA, dostępny pod adresem internetowym
    www.mariackispa.pl/shop/, prowadzony jest przez Natalię Małopolską prowadzącą
    działalność gospodarczą pod firmą Mariacki SPA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds.
    gospodarki, NIP 6831857077, REGON 121025940
  2.  Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb
    zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem
    Sklepu.

§ 2
Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
    której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
    zawodową.
    Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
    Mariacki SPA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
    6831857077, REGON 121025940
  2. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
    niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
    wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
    internetowym: www.mariackispa.pl/shop/
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach
    zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
    włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
    Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
    lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
    Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
    Konta.
  10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
    złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
    określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
    Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
    Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  12. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
    Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
    Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
    usług i umowę o dzieło.

§ 3
Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Mariacki SPA Plac Mariacki 9, 31-042 Kraków
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: salon@mariackispa.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48668099388
  4. Numer fax Sprzedawcy -.
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 11 1140 2004 0000 3702 7556 9062
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
    telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 10-21.

§ 4
Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:

  • a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  • b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • c. włączona obsługa plików cookies,,
  • d. zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5
Informacje ogólne

  1.  Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
    spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
    niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie
    zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe
    jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez
    podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
    Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
    (uwzględniają podatek VAT).

§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
    Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
    tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
    Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
    na adresy podane w § 3.

§ 7
Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. Zalogować się do Sklepu
  2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
    koszyka” (lub równoznaczny);
  3. Zalogować się
  4. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz
    potwierdzić zamówienie
  5. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
    opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
    Produktu:

    • a. Przesyłka pocztowa
    • b. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Plac Mariacki 9, 31-042 Kraków
    • c. Wysyłka w formie pliku pdf
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    • b. Płatności elektroniczne
    • c. Płatność kartą płatniczą.
  3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod
    płatności znajdują się za stronach Sklepu.

§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po
    uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w
    Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
    jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
    Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
    Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
    Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
    oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
    oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
    powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
    Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    • a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
      obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia
      zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    • b. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać
      płatności przy odbiorze.
  4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie
    wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem
    ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania
    Zamówienia.
  5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    • a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
      elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
      Sprzedawcy.
  6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie
    gotowy do odbioru przez Klienta od razu po opłaceniu zamówienia.
  7. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w
    następujący sposób:

    • a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
      elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
      Sprzedawcy.
    • b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od
      dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
  8. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Eropejskiej.
  9. Dostawa Produktu do Klienta jest bezpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi
    inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi
    pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty
    dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta
    woli związania się Umową Sprzedaży.
  10. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

§ 10
Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
    Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane
    osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy
    ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez
    czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w
    posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
    wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty,bądź drogą
    elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub
    przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe
    Sprzedawcy zostały określone w § 3.

§ 11
Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są usługi . Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest
    zakres każdej usługi.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
    Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
    terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za
    uzasadnione.

§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
    zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  • b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
    (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
    mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
    Sprzedawcą.
  • c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
    rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
    należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich)

 

§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
    internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
    zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    • a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy
      przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
      osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu
      przesyłki na zlecenie Administratora.
    • b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
      elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
      Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
      internetowi.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 14
Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie,
    w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
    zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
    ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
    ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
    internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
WhatsApp chat